Sunday, December 1, 2013

Inner voice

Quoted from here


לא להאמין איך שהזמן רץ. אפסייקליש בן שנה! אני לא מאלה שעושים עניין מימי הולדת (סליחה מכל מי שאי פעם שכחתי אותו, כולל את עצמי), אבל כיאה לחופרת ברשת ובחיים, ימי הולדת זה זמן מעולה לחשבון נפש. וכך, יחד עם התאריך הגיע גם החשבון:


למה אני כותבת את הבלוג?
  • לא יודעת להסביר. קול פנימי שדוחף אותי לעשות זאת ולא מרפה.
עברית / אנגלית?
  • אנגלית למה? - כי כשהתחלתי לכתוב, חברה טובה נתנה לי משפט שהוא מנטרה בסביבה: חישבי גלובלי פעלי לוקלי (תרגום מאנגלית).
  • ועברית למה? - ביקוז איי אם נוט א נייטיב ספיקר.
רק יוצרים ישראליים או מכל העולם? רק עיצוב או גם קראפט נושק למלאכת יד?
  • לא יודעת. נראה לי שאקשיב לקול הפנימי הזה שדוחף אותי לעשות זאת ולא מרפה.





Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

Quoted from here

ולעוד משפטים כאלה, שאספתי מהרשת  מוזמנים לכאן
אפסייקליש שמח לכולם.
שלכם, מיכל.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...