Monday, September 1, 2014

מקצוע: לייף-סטיילר







שם: Sergio Colantuoni
ארץ: ארץ המגף
עיר: עיר העיצוב המוכתרת
מקצוע: לייף-סטיילר (Lifestyler)
צבע: כמה שיותר אבל באיטלקית
תמונות: 2,1 ו-5 Sergio Colantuoni בביתו. 4,3 ו-6 מעבודותיו. התמונות לקוחות מהאתר של The Selby ומהאתר והפייסבוק של Sergio Colantuoni


***

לפני קצת יותר משנתיים נחת עלי רגע של הארה. אני לא יודעת איפה תופסים אתכם רגעים כאלו, אותי הרגע תפס בשעת בין ערביים, בגינה ציבורית, מוקפת זאטוטים קטנים). רגע בו הבנתי שאינני חייבת עוד להיות מעצבת גרפית. מה אני רוצה לעשות במקום זאת? שהינה וריאציה לשאלה הנצחית "מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה"? זו שאלה טובה ועדיין לא פתורה. אני מניחה שבלוג זה הוא הדרך שלי לגלות את התשובה לכך.

היום, הקטנה שלי עלתה לכיתה א'. מרוגשת, עם דמעה קטנה ומחנק בגרון (אני מתכוונת אלי) ליויתי אותה בכניסתה לבית הספר. אצלה-העולה לכיתה א' הכל עדיין פתוח, היא יכולה להיות מורת דיקציה לשחקנים הוליוודים, קומיקאית או לייף-סטיילרית מקומית. בגילה, בכל יום בחייה, השמיים הם רק אופציה טובה, כמו כל אפשרות אחרת נטולת הגדרות. אם כן, מכך אני מסיקה כי השאלה העלומה, נועדה לגדולים ולא לקטנים. לדוגמא, אם את אשת כספים / מכירות / השלימי את החסר בתאגיד יציב, לא סביר שתעזבי את משרתך לטובת משרת "פיטר פן" ללא אופק, ללא קביעות וללא פנסיה, אך הגיוני שתרצי להשתעשע במחשבות על כך, בזמן שאת מחכה לתשובה מבנך.

לסיום, בטרם אשאיר אתכם לבדכם עם השאלה הפתוחה הנ"ל, אני מאחלת בהצלחה לכל האנשים הקטנים שמתחילים היום את שנת הלימודים וכמובן לכל הילדים הגדולים - ההורים שלהם.

שלכם,
מיכל

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...