Monday, September 15, 2014

פתקים מהמגירה #1

תחילתה של שנה חדשה, זו הזדמנות מצויינת לנקות את המגירה ולהתחיל בתכנית לה אני קוראת "לשתף לשתף לשתף". העיסקה היא כזו, אני לא שומרת יותר ואתם מקבלים יותר. 


----< 1 >----
ביקום מקביל אני לא מפנטזת על נסיעה לניו יורק לא למילנו ואף לא לשבדיה, אני משתתפת במסע לאוקיינוס הצפון אטלנטי, יחד עם Studio Swine. אני מושה פלסטיק מהים, משוחחת עם הדייגים המקומיים, והם, Alexander ו-Azusa מכינים כיסא. בנתיים אסתפק בחוברת שלהם SEA CHAIR / DIY שהינה הגמול על תרומה בסך 5 פאונד לפרוייקט.





----< 2 >----
טכסטיל מנחם. אותו סיפור של השילוש הקדוש: חיזוק אוכלוסיה חלשה, עיצוב נחשק, מלאכת יד עתיקה. הפעם הסיפור מאפריקה וקוראים לו: Petel






----< 3 >----
סורג ספסל - Anton Alvarez  - מדגים סינרגיה אולטימטיבית בין הידיים והמכונה.






----< 4 >----
מצאתי תחביב חדש! איסוף דימויים של גינון אורבאני. הפעם זו סדנה של סטודיו Karen Kimmel, אבל כל ירוק בעיר - תופס!








----< 5 >----
המעצבת האהובה עלי, Marjan van Aubel תגיע השבוע (הוא שבוע העיצוב בלונדון) לאירוע ה-Design Date באלברט וויקטוריה, וממש משם אני מניחה שהיא תתפוס מונית ל - Mint, שם תתקים פתיחת התערוכה, בה כיסאות הנסורת שלה משתתפים.



Anton Alvarez מדגים >



The Thread Wrapping Machine from Anton Alvarez on Vimeo.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...