Tuesday, July 29, 2014

Neybers, we are neybers

בזמן אחר לא הייתם מוצאים אותי נוברת שעות באפליקצייה לעיצוב חדרים. היה צריך משהו קיצוני במציאות חיי, כדי שאשקע לתוך סוג של משחק חסר תכלית שכזה. מעולם לא שיחקתי קראש או סוכריות אחרות, לא בדקתי את הצירוף הקבלי שלי, או את את הגיל הפנימי שלי, ולא לאיזה שחקנית אני דומה. במקסימום אני צופה בשירה (5) משחקת Templerun. לכן, החדר הקטן שעשיתי ב-neybers  - סטארטאפ שוודי, כל כך הפתיע אותי. מניחה שזה המצב. אני לא אני לאחרונה, סובלת ממשבר זהות, במיוחד אחרי אזעקת הלילה שקיבלתי אתמול ב3 אי.אם. נראה לי שהיא שינתה אצלי כמה תאים במוח.

By Cassie Cox > neybers.com

By Ida Barlas > neybers.com


By Selma Dahmane > neybers.com
By Ruby Soho > neybers.com
By Summer rain > neybers.com



מיותר להגיד שזה ממכר...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...