Thursday, March 5, 2015

סדנאות גן העיר - תכירו את טל טנא צ'צקס



טל טנא צ'צקס אמנית ומעצבת, התפרצה לנייד שלי יום אחד ובשניה כבשה את ליבי. הוויב התוסס שלה, האופטימיות, והצבעוניות שלה, לא ישאירו איש אדיש. היא דומה מאוד לערימת הצעצועים הצבעונית והתוססת שלה, שמקדמת את פני הבאים לסטודיו שלה במשמרות.

אני לא יודעת מה איתכם אבל אני אחת לחצי שנה, חוטפת את הג'ננה על החדר רווי הצעצועים של הילדים, (שלא לאמר הבית רווי הצעצועים - ילדים הם מאוד קולוניאלייים), אוספת תיק או שניים ומתקשרת לטל שתבוא לאסוף. היא כבר יודעת איך להשיב להם את חסד נעוריהם.

אם חשבתי שלהפטר מצעצועים זה כיף! אז גיליתי גם את הצד השני של המטבע, והוא, נבירה בצעצועים ישנים ומציאת אוצר. כך, בעודי משתתפת באחת מסדנאותיה מצאתי צמיד מיוחד בעבודת יד, שנראה לי אפילו קצת מוכר אולי מהילדות שלי, עליו עיטורי ארט נובו צבעוניים וממסוגרים בזהב. את הצמיד ענדתי כל הקיץ ואפילו לפרמריה חגיגית אחת. לזה אני קוראת אושר, או בגירסה המוכרת יותר, זבל של האחד הוא אוצר של האחר.

לסדנה הקרובה מוזמנים לכאן, ושאלון הסדנאות מחכה לכם מיד לאחר התמונות:


ליטל ג'יאנטס. צילומים: אריק סולטן












מי אלו הליטל ג'יאטנס? אלו כלי הגשה עשויים מחפצים של אנשים קטנים - צעצועי משחק של ילדים, שעוברים טרנפורמציה לחפצים תכליתיים לאנשים גדולים. בנוסף, חפצים קטנים בודדים מקבלים משמעות אחרת וגדולה יותר מעצם החיבור ביניהם

מה את הכי אוהבת בהנחית סדנאותאת ההתרגשות מהשפע הנוצץ וההתיילדות, ואת ההצלחה של כל המשתתפות למרות הסקפטיות הראשונית שלהן

איזה פריט את הכי אוהבת בבית שלךשניים. מכונה של פיל חשמלי על מטבעות מתחילת שנות ה-70 ופלטה של שולחן מעץ שסחבתי מניו יורק ותלויה אצלנו בסלון

שיפוץ בבית בקרוב? ממש עכשיו בונים את הבית שלנו

מה השלב הבא? במאי הקרוב תוצג יצירה שלי בתערוכת ׳יומולדת׳ במוזיאון ישראל לרגל 50 שנה למוזיאון

אג'נדה בת קיימאמצמצמת צריכה, משתמשת בקיים וממחזרת המון גם כאג׳נדה סביבתית אבל ובעיקר כי אני מוצאת שיש המון קסם בקיים, שהסיפור של החפצים שהתגלגלו בעולם מרתק ומרגש אותי הרבה יותר מרהיטים וחפצים אינסטנט

בקשה מיוחדת? אל תזרקו צעצועים!! פסח לפנינו וזו הזדמנות נהדרת לנקות, למיין ולשים בשקית את כל הבובות ישנות, הרובוטים, המכוניות, הקינדרים, הגוגוסים... (גם אם הם שבורים). צרו קשר ואגיע לאסוף. לפרטים > tal.czk@gmail.com



סדנת מראות של אושר של טלי טנא צ'צקס תתקיים ביום שני 16/03/15 19:00-22:00 בגן העיר בתל אביב.

לפרטים נוספים ולהרשמהמוזמנים לכאן ול- תפריט סדנאות גן העיר מוזמנים לכאן

לפרטים ושאלות נוספות מוזמנים לשלוח אלי מייל michal@upcyclish.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...