Saturday, March 28, 2015

סדנאות גן העיר - תכירו את איה תגר

את איה תגר הכרתי דרך הרשת. היה משחק מקדים של איזה חצי שנה, ואז… בום טראח! בבת אחת התפרצה האנרגיה הג'ינג'ית הזו לחיי וכאילו תמיד היתה שם. תגר, מעצבת מוצר בת קיימא, הינה הקאוצ'רית הפרטית שלי לענייני מיחדוש (כל אחת והקאוצ'רים שלה). היא בעלת יכולות ורבליות נדירות, תכונה שאני מאוד מחבבת אצל חברותי, ובעיקר בעלת יכולת לעשות מעברים חדים ולקשור פעולה פשוטה כמו צביעת מגירה, עם תופעה פיסית רחבה יותר. העובדה שהיא יכולה לעשות זאת אינה מעידה על היכולת שלי לזכור. בכל אופן, זה קשור לכך שלא צובעים שכבה עבה של צבע, כוון שהשכבה העליונה מתיייבשת מהר, זו שמתחתיה נשארת עדיין לחה, והמתח בין שתי השכבות יוצר פיצוץ בצבע. ממש כמו אדמת חרסית שמחורצת לאחר הגשם.

לסדנה שלה בפרוייקט סדנאות גן העיר, בה ממחדשים חביות, והופכים אותן בקלות ובכיף לארגזי איחסון, מוזמנים לכאן. תשובותיה לשאלון הסדנאות מיד לאחר התמונות.

שני, אחת התלמידות של תגר בקורס שיפוץ רהיטים שקורה בימים אלו ב"אדם וחווה"
דנה, תלמידה נוספת של תגר, שידרגה סט כיסאות IKEA




אז מה מביא מעצבת מוצר לעסוק בשיפוץ רהיטים ישנים? בעיצוב מוצר נדרשת יכולת לתת פתרונות המשלבים מספר דיסיפלינות. יש התעסקות במגוון שלם של חומרים, מגוון טכנולוגיות ויכולות לעבודות יד בטכניקות שונות. הזיקה שלי לנושא הקיימות, הביאה אותי באופן טבעי לשפץ רהיטים. שם, נדרשת יכולת לשלב מספר רב של מלאכות יד: תיקון, נגרות קלה, צביעה ורפדות.

התחלתי לעשות זאת עבור עצמי, לאחר מכן קיבלתי הזמנות פרטיות. בנוסף, היום אני מעבירה סדנאות, ומשמשת סוג של מדריכה פרטית עבור אנשים שרוצים לשפץ בעצמם. מדובר בשירות אישי בחידוש ריהוט. כך, אני מאפשרת ללקוחותי גם ללמוד את המלאכה, וגם לשפץ את הרהיט שלהם בעצמם

מה את הכי אוהבת בהנחית סדנאות? הרגע בו המשתתפים קולטים שיחד הפכנו את ה"זבל" למוצר מעוצב ושימושי

איזה פריט את הכי אוהבת בבית שלך? שאלה קשה! ..כנראה את מראת הקרטון (שגם נקראת LOVE MIRROR )

שיפוץ בבית בקרוב? עזרת לי למצוא את היתרון היחיד במגורים בשכירות - פטור משיפוץ ;)

מה השלב הבא? להמשיך ולהנגיש עיצוב בר-קיימא לקהלים נוספים

תרומה לקהילה? אני חלק מצוות מתנדבים שמארגן אירוע קיימות למייקרים Geekcon Green, השתתפתי במייקאתון לאנשים עם צרכים מיוחדים וגם הייתה לי תכנית רדיו אינטרנטי לילדים העוסקת בקיימות שנעשתה בהתנדבות

אג'נדה בת קיימא? קיימות מעשית זה לא מהפך דרמטי אלא עשיית פעולות קטנות לאורך זמן



סדנת חבית עם סיפור תתקיים ביום שני 20/04/15 19:00-22:00 בגן העיר בתל אביב.

לפרטים נוספים ולהרשמה, מוזמנים לכאן ול- תפריט סדנאות גן העיר מוזמנים לכאן

לפרטים ושאלות נוספות מוזמנים לשלוח אלי מייל michal@upcyclish.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...